خبري
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 2934
چت باکس

گر عاشق خواندن هستي اما از اين مي‌ترسي كه نتواني يك داستان بلند و يا رمان انگليسي را تا آخر بخواني، خواندن داستان كوتاه انگليسي به‌شدت به شما توصيه مي‌شود. بنابراين ما در تارنگار زبانشناس قصد داريم كه قشنگ‌ترين و جذاب‌ترين داستان‌هاي كوتاه انگليسي را براي شما به‌صورت آنلاين ارائه كنيم و به شما كمك كنيم كه كم‌كم به‌جايي برسي كه خودت بتواني داستان‌هاي بلند بخواني. هرچقدر بيشتر اين داستان‌هاي ارائه‌شده در زبانشناس را بخواني، طبيعتاً بيشتر پيشرفت مي‌كني.

خواندن، به‌خودي‌خود ارزشمند است 

 

اگر بتواني يك كتاب داستان بزرگ را به زبان انگليسي تا آخر بخواني خودش موفقيت بسيار بزرگي است. اين موفقيت را وقتي به‌خوبي احساس مي‌كني كه در حال خواندن خطوط آخر صفحه‌ي آخر هستي، بعدش كتاب را مي‌بندي و در رابطه با تجاربي كه با خواندن آن كتاب به دست آوردي فكر مي‌كني. وقتي شروع به خواندن يك كتاب داستان انگليسي مي‌كني، شايد زودتر ازآنچه خودت انتظار داري به صفحه آخر برسي؛ شايد هم ديرتر. اما وقتي خواندن يك كتاب جذاب را شروع مي‌كني، به همين راحتي‌ها نمي‌تواني آن را كنار بگذاري


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۲۵:۱۲ ] [ bamana ]

ترسيم كنيد. مداد رنگي به راحتي مي تواند نقاشي هاي درخشندگي و عمق رنگ را رقابتي كند!

مداد رنگي پلي كروم فابر كاستل ۱۲ رنگ

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد مداد رنگي فابر كاستل ، مانند انواع مختلف و مارك هاي مورد علاقه من ، راهنماي من براي مدادهاي رنگي را بررسي كنيد. من همچنين يك راهنماي بهترين مقاله براي مدادهاي رنگي دارم.

 

همانطور كه از اين هنر مداد رنگي من در اين صفحه مشاهده مي كنيد ، از مدادهاي رنگي مي توان براي ايجاد آثار هنري در سبك هاي مختلفي مانند عكاسي ، تجريد ، غريب و كامپوزيت (تركيبي از سبك ها) استفاده كرد.

 

مزاياي كار با مداد رنگي فابر كاستل پلي كروم

مداد رنگي مزاياي بسياري دارد. از يك چيز ، آنها بسيار سبك وزن و قابل حمل هستند. آنها به تنظيمات فوري احتياج ندارند - شما فقط مي توانيد آنها را در هر كجا كه برويد ، كتاب طراحي يا صفحه طراحي خود را باز كنيد ، و مداد رنگي فابر كاستل يك جلسه هنري با مدادهاي رنگي همانند تنظيم سريع و آسان است. اين باعث مي شود مدادهاي رنگي در مقايسه با ساير مديوم هاي هنري بسيار كثيف نباشند.

 

مدادها و مداد رنگي پلي كروم فابر كاستل

نقشه هاي پرنده

مداد رنگي پرنده نقاشي

اين نقاشي هاي پرنده مداد رنگي ، پرندگان مختلفي را در سناريوهاي رنگارنگ به نمايش مي گذارند ، با هدف گسترش ديدگاه معمول ما از موجوداتي كه در طبيعت با آنها روبرو مي شويم.

نحوه رسم يك سنگ مرمر

بياموزيد كه چگونه يك سنگ مرمر نوري بكشيد

ياد بگيريد كه چگونه در اين درس ترسيم قدم به قدم يك نقاشي مرمر با استفاده از مدادهاي رنگي بكشيد.

چگونه يك مداد رنگي فابر كاستل را تيز كنيد

چگونه يك مداد رنگي را تيز كنيد

كشف كنيد كه چگونه يك مداد رنگي را به يك نقطه خوب و زيبا تيز كنيد! بياموزيد كه چگونه از شكستن مدادهاي رنگي Prismacolor جلوگيري كنيد.

5 تكنيك مداد رنگي فابر كاستل  را بياموزيد

5 تكنيك مداد رنگي را بياموزيد

به آموزش مداد رنگي نياز داريد؟ 5 تكنيك مهم مداد رنگي را پيدا كنيد كه پايه و اساس هر كاري را كه با مدادهاي رنگي انجام مي دهيد ، تشكيل مي دهد!

نقشه هاي واقع گرايانه كارن هال

نقشه هاي واقع گرايانه كارن هال

از نقاشي هاي واقع بينانه كارن هال كه حيوانات غريب و پرتره هاي افراد خيره‌كننده است ، الهام بگيريد! گالري از كارهاي او را مشاهده كنيد و مصاحبه اي را با اين هنرمند بخوانيد.

نقشه هاي مفصل از مداد رنگي فابر كاستل

نقشه هاي مفصل از مداد رنگي فابر كاستل

نقشه هاي دقيق مداد رنگي فابر كاستل را بررسي كنيد. او براي ايجاد نقاشي هاي واقع بينانه از حيوانات ، مردم و معماري در گرافيت و مداد رنگي كار مي كند.

هنر ريچارد Klekociuk

مداد رنگي ريچارد كلكوسيوك

هنر مداد رنگي زيبا ريچارد كلوكيوك مناظر خيره كننده تاسماني را به تصوير مي كشد. بيا نقاشي هاي مداد رنگي او را ببينيد كه اغلب رئاليسم را با نمادگرايي مسيحي و تصاوير انتزاعي مي آميزد!

نور نقاشي با مداد رنگي

نور نقاشي با نقاشي كتاب مداد رنگي فابر كاستل

نور نقاشي با مداد رنگي فابر كاستل به شما نشان مي دهد كه چگونه از مدادهاي رنگي استفاده كنيد تا هنوز هم زيبايي واقعي خود را ايجاد كنيد. درباره اين كتاب 128 صفحه اي توسط سيسيل بايرد در اين بررسي بيشتر بدانيد!

سوالات متداول

آيا مي خواهيد در مورد مدادهاي رنگي اطلاعات بيشتري كسب كنيد؟ برخي از نكات مداد رنگي فابر كاستل دستي را انتخاب كنيد و برخي از تكنيك هاي مداد رنگي جديد را در اين سؤال مفيد در مورد استفاده از مداد رنگي بياموزيد.

راهنماي مدادهاي رنگي

براي كمك به درك تفاوت هاي بسياري از مارك هاي مداد رنگي موجود اين روزها ، من اين راهنما را براي مداد رنگي ايجاد كردم. انواع مختلف مداد ، اهميت قوام و ماندگاري و مارك هاي مورد علاقه خود را پوشش مي دهم.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۰۵:۰۶ ] [ bamana ]

شيوه ارسال اس ام اس به تعداد زياد

در اين روش شما مي توانيد با تهيه سامانه پيام كوتاه از ملي پيامك به نشاني اينترنتي www.melipayamak.com از امكان ارسال پيامك با سرعت بسيار بالا نسبت به روش ارسال با گوشي برخوردار شويد. علاوه بر اين امكان دسترسي به امكانات بسيار زيادي را داريد كه مي توانيد به كمك آن پيامك خود را به صورت هوشمند ارسال كنيد.

در ادامه به معرفي دلايلي كه باعث مي شود از سامانه پيام كوتاه براي ارسال اس ام اس به تعداد زياد استفاده كنيد مي پردازيم.

1- سرعت بالا در ارسال پيامك انبوه

در روش ارسال اس ام اس به چند نفر با گوشي شما با محدوديت تعداد ارسال مواجه هستيد. هر پيامك يك صفحه اي(كه شامل 70 كاراكتر فارسي يا 160 كاراكتر انگليسي است) در مدت زمان يك دقيقه شايد نهايتا به 40 مخاطب ارسال شود. بنابراين اگر تعداد مخاطبين شما بيش از 1000 نفر باشند، حداقل 25 دقيقه زمان براي ارسال اس ام اس به همه آنها لازم است.

اما در حالتي كه از سامانه پيام كوتاه ملي پيامك استفاده مي كنيد، پيامك هاي ارسالي توسط اپراتورهاي ارسال پيامك انجام مي گيرد كه سرعت فوق العاده بالايي در ارسال را دارند. سرورهاي تخصيص داده شده براي ارسال انبوه از منابع بالايي برخوردار هستند و مي توانند همين تعداد پيامك را در كسري از ثانيه ارسال كنند.

2- تعرفه پايين نسبت به ارسال پيامك با گوشي

در روش ارسال پيامك انبوه با گوشي نياز به يك سيم كارت و گوشي تلفن همراه داريد كه قابليت انتخاب مخاطب به تعداد بالا در آن وجود داشته باشد. اما معمولا تعداد مخاطبيني كه مي توانيد در هر بار ارسال انتخاب كنيد زير 100 نفر خواهند بود. اگر مدت زماني كه براي ارسال پيامك به هر نفر سپري مي شود را هم در نظر بگيريم، مجبور هستيد تا هر بار تعداد محدودي مخاطب را انتخاب كنيد تا ارسال به آنها انجام شده و سپس مجددا دسته ديگري از مخاطبان را انتخاب كرده و همين كار را تكرار كنيد. كه در اين حالت مدت زمان ارسال به همان 1000 نفر، به بالاي 40 دقيقه افزايش پيدا خواهد كرد. جدايي از اينكه درصد خطا هم براي ارسال پيامك تكراري به يك مخاطب يا عدم ارسال پيامك نيز وجود دارد.

اما در پنل اس ام اس ملي پيامك، محدوديتي در تعداد مخاطبين انتخابي وجود ندارد. به لطف داشتن دفترچه تلفن، آن هم به صورت گروهي و مديريت شده، مي توانيد گروه خاصي از مخاطبين يا كل مخاطبان را انتخاب كرده و ارسال خود را انجام دهيد.

شايد لازم باشد در همان مثال ارسال پيامك در مدرسه، سه پيامك با محتواي جدا به دانش آموزان، اوليا و كاركنان مدرسه ارسال كنيد. در اين صورت كافي است متن سه پيامك خود را وارد كرده و در هر بار گروه مخاطبين را از بين دفترچه تلفن جهت ارسال پيامك انتخاب كنيد.

تعرفه ارسال هر پيامك نيز نسبت به ارسال اس ام اس به تعداد زياد با گوشي كمتر خواهد بود. زماني كه پيامكي را از سيم كارت خود ارسال براي هر پيامك 12 تومان بايد بپردازيد. اما در روش ارسال پيامك از طريق ملي پيامك، اين هزينه بسته به اپراتور ارسال كننده تا 10 تومان هم مي تواند برسد.

3- امكان افزودن بي نهايت مخاطب در دفترچه تلفن

همانطور كه اشاره شد در روش ارسال پيامك انبوه با گوشي با محدوديت در تعداد انتخاب مخاطبين و همچنين تعداد ارسال با سرعت بالا مواجه هستيد. اما ما در ملي پيامك اين امكان را فراهم كرده ايم كه در يك محيط با فضاي بسيار بالا بتوانيد هر تعداد مخاطب را در هر گروهي دسته بندي كرده و در هر بار به هر كدام از گروه مخاطبين ارسال پيامك انبوه داشته باشيد.

دفترچه تلفن پيشرفته ملي پيامك اين امكان را خواهد داد كه از انواع فيلدها مثل تاريخ تولد، آدرس محل كار، تلفن ثابت، آدرس ايميل هر فيلد دلخواه ديگري براي داشتن يك دفترچه تلفن هوشمند برخوردار باشيد.

4- امكان ارسال پيامك به صورت هوشمند

داشتن همين دفترچه تلفن هوشمند كه امكان درج انواع اطلاعات از مخاطبين در آن قرار دارد ارسال پيامك به صورت هوشمند را به شما مي دهد. مي توانيد در محتواي پيامك ارسالي خود از نام و ساير اطلاعات افراد براي اينكه تعامل بهتر و صميمي تري با كاربر داشته باشيد استفاده كنيد.

سلام {جنسيت} {نام} {نام خانوادگي}، جشن معرفي دانش آموزان نمونه در سالن ميلاد برگزار خواهد شد. خوشحال مي شويم ميزبان شما باشيم.

5- ارسال به موقع پيامك در كوتاه ترين زمان ممكن

فرض كنيد مدت محدودي به شروع يك رويداد باقي مانده و شما هنوز پيامك هاي خود را ارسال نكرده ايد. در اين صورت با سرعت كندي كه در ارسال پيامك وجود دارد، ممكن است پيام هاي ارسال شما به موقع به همه مخاطبين ارسال نشود.

اما همين كه از پنل اس ام اس براي اين كار استفاده كنيد، تاثير خارق العاده آن را خواهيد ديد. همين كه روي دكمه ارسال كليك كنيد، در كمتر از 1 ثانيه ارسال انجام شده و نهايتا تا 30 ثانيه پيامك هاي ارسالي به دست كليه مخاطبين كه تحت پوشش شبكه اپراتور باشند خواهد رسيد.

در اين مقاله سعي كرديم به معرفي نحوه ارسال پيامك به تعداد زياد با استفاده از سامانه پيام كوتاه بپردازيم. سپس دلايلي كه باعث خواهد شد استفاده از ارسال پيامك با گوشي به تعداد بالا را منسوخ بدانيم ذكر شده و به معرفي مزاياي استفاده از پنل پيامكي ملي پيامك پرداختيم. در صورتي كه در زمينه ارسال پيام كوتاه انبوه و خدمات براي كاربري و نمايندگي پنل اس ام اس سوالي براي شما به وجود آمده يا اينكه نياز به مشاوره رايگان در زمينه بازاريابي پيامكي داريد، پشتيبانان ملي پيامك آموده پاسخگويي به شما هستند. كافي است با شماره 02163404 تماس بگيريد.

منبع مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۳۷:۴۰ ] [ bamana ]

طراحي سايت به دليل گسترش دنياي اينترنت در بين مردم در ايران و جهان باعث شده طراحي يك سايت براي شركت ها و مراكز تجاري يك امر بسيار ضروري باشد. از اينرو ​طراحي سايت براي شركتها و مراكز تجاري يكي از دغدغه هاي اصلي مديران توسعه كسب و كار است. در اين جستار راهكارهاي يافتن بهترين شركت طراحي سايت ذكر شده است.

 

ويژگي هاي بهترين شركت طراحي سايت در تهران

براي اينكه بهترين شركت براي طراحي سايت را بيابيم در ابتدا بايد نمونه كارها و خدماتي كه شركتها به شما ارائه مي دهند را مورد بررسي قرار دهيد. در ابتداي انتخاب يك شركت براي طراحي سايت، تمامي امكاناتي كه ميخواهيد در سايت خود ارائه كنيد را مورد بررسي قرار دهيد. پس از اينكه امكانات وبسايتتان را شناختيد و اطمينان حاصل كرديد نيازهاي شما با اين سيستم برطرف ميشود يك گزينه تاييد بر اين شركت خواهد بود. همچنين ​قيمت طراحي سايت در بهترين شركت طراحي سايت بايد مشخص و مقرون به صرفه باشد

مورد دومي كه در انتخاب بهترين شركت براي طراحي وبسايت بايد مدنظر قرار گيرد اين است كه نمونه كارهاي آن شركت را بررسي و رضايت مشتريان را سنجش كنيد. در صورت جواب مثبت مشتريان به خدمات پس از فروش اين شركت، ميتوانيد اين شركت را به عنوان پيمانكار انتخاب كنيد.

 

معرفي يكي از حرفهايترين شركتهاي طراحي سايت

يكي از شركتهاي برتر در حوزه طراحي سايت و افزايش رتبه وبسايت در گوگل، شركت طراحي سايت «اينتن» است. «اينتن» با تكيه بر كارشناسان آكادميك و باتجربه در حوزه طراحي سايت و ​سئو توانسته است تاكنون بيش از ۵۰۰ نمونه كار طراحي سايت و سئو موفق در دنياي اينترنت ارائه كند. در طراحي سايت به متد اينتن، از جديدترين تكنولوژيهاي طراحي سايت در طراحي وب سايت براي شما استفاده خواهد شد.

با بررسي نمونه كارهاي اين شركت ميتوانيد به نمونه كارهاي بسيار با ارزشي دست پيدا كنيد كه نشان از قدرت برنامه نويسي و سئو اين شركت دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۴:۰۵ ] [ bamana ]

تبليغات كليكي (PPC) يكي از محبوب‌ترين شيوه‌هاي انجام تبليغات در فضاي آنلاين هستند. تبليغات كليكي در سال ۱۹۹۶ براي اولين بار معرفي شدند. مطابق آمار ارائه شده توسط SocialMediaToday در سال ۲۰۱۷ هفت ميليون تبليغ‌دهنده بيش از ۱۰.۱ ميليارد دلار را به تبليغات كليكي اختصاص داده‌اند و شركت‌هاي بزرگ و شناخته شده سهم بزرگي از هزينه‌هاي بازاريابي خود را به تبليغات كليكي اختصاص مي‌دهند. براي مثال شركت آمازون سالانه بيش از ۵۰ ميليون دلار از بودجه بازاريابي خود را صرف تبليغات كليكي مي‌كند.

تبليغات كليكي يكي از محبوب‌ترين روش‌هاي تبليغات در ميان كسب‌وكارهاي ايراني است. احتمالا همينطور كه در حال خواندن اين مقاله هستيد مثال‌هاي متعددي از برندهاي ايراني كه قبلا تبليغات كليكي آن‌ها را در فضاي وب ديده بوديد به خاطر بياوريد. در اين مقاله ما قصد داريم در مورد تبليغات كليكي، انواع تبليغات كليكي، مزيت‌ها و معايب تبليغات كليكي،كسب درآمد از تبليغات كليكي و در نهايت تعرفه‌هاي تبليغات كليكي صحبت كنيم.

تبليغات كليكي چيست؟

تبليغات كليكي (Pay Per Click) به تبليغاتي اشاره دارد كه در آن‌ها تبليغ‌دهندگان تنها به ازاي كليك انجام شده به روي تبليغات خود در رسانه‌هاي ناشر، هزينه پرداخت مي‌كنند. در اين روش تبليغ‌دهندگان براي نمايش‌هايي كه منجر به كليك نمي‌شوند هيچ هزينه‌اي پرداخت نمي‌كنند.

تبليغات PPC يا تبليغات CPC؟

زماني كه از تبليغات كليكي صحبت مي‌شود معمولا دو عبارت CPC و PPC مشابه پنداشته مي‌شوند و برداشت اشتباه از اين دو عبارت مي‌تواند باعث سردرگمي تبليغ‌دهندگان شود. در ادامه هر دو عبارت را به صورت خلاصه تعريف مي‌كنيم.

پرداخت به ازاي كليك (PPC)

PPC كوتاه شده Pay Per Click يا پرداخت به ازاي كليك است و به شيوه پرداخت هزينه تبليغات اشاره دارد. در اين شيوه پرداخت تبليغ‌دهندگان به ازاي هر كليك انجام شده در رسانه‌هاي ناشر به روي تبليغاتشان به ناشر مبلغ مشخصي پرداخت مي‌كنند.

هزينه هر كليك (CPC)

CPC كوتاه شده غير مجاز مي باشدt Per Click و به معناي هزينه هر كليك است. هزينه هر كليك زماني به كار مي‌رود كه شما در حال برنامه‌ريزي و اجراي كمپين‌هاي تبليغاتي خود به صورت پرداخت به ازاي كليك (PPC) هستيد و هزينه‌اي كه در نظر داريد براي هر كليك بپردازيد را CPC مي‌ناميد.

انواع تبليغات كليكي

همسان (Native)

در ايران تبليغات همسان از جمله محبوب‌ترين روش‌هاي انجام تبليغات براي برندهاي بزرگ هستند. در تبليغات همسان، محتواهاي تبليغاتي تبليغ‌دهندگان در قالب تصوير و متن به كاربران نشان داده مي‌شود. تبليغات همسان در ايران معمولا در قالب مطالب پيشنهادي (Recommendation Ads) و در محيط سايت‌ها به كاربران نشان داده مي‌شوند. در ادامه يك نمونه تبليغات همسان مديااد را در سايت ورزش۳ مشاهده مي‌كنيد.

 

تبليغات در جستجو (Search Ads) يكي ديگر از روش‌هاي بسيار محبوب انجام تبليغات در ايران است. در اين نوع تبليغات محتواي تبليغاتي تبليغ‌دهندگان در نتيجه جستجوي كاربران اينترنت و در صورت مرتبط بودن با عبارت جستجو شده توسط كاربران به آن‌ها نشان داده مي‌شود. يكي از ملموس‌ترين مثال‌هاي تبليغات در جستجو، تبليغات گوگل (Google Ads) هستند. در تبليغات گوگل تبليغ‌دهندگان كلمات كليدي مرتبط با كسب‌وكار خود را تعريف كرده و گوگل با استفاده از الگوريتم‌هاي هوش مصنوعي خود و با توجه به ميزان ارتباط آن كلمات كليدي با عبارات جستجو شده توسط كاربران، محتواهاي تبليغاتي تبليغ‌دهندگان را به آن‌ها نشان مي‌دهد.

در كنار تبليغات گوگل (Google Ads)، نوع ديگري از تبليغات جستجو كه در ايران محبوب و مورد استفاده برندهاي بزرگ است، تبليغات جستجوي كافه‌بازار (CafeBazaar Search Ads) است. در تبليغات جستجوي كافه‌بازار صاحبان اپليكيشن مي‌توانند پس از تعيين كلمات كليدي مرتبط به كسب‌وكار خود و ثبت محتواهاي تبليغاتي، تبليغات خود را در نتيجه جستجوي كلمات كليدي مرتبط با كسب‌وكارشان در قسمت جستجوي نام اپليكيشن در كافه‌بازار به كاربران نمايش دهند.

ريتارگتينگ (Retargeting)

تبليغات ريتارگتينگ (Retargeting) نوع ديگري از تبليغات كليكي هستند كه به سبب عملكرد مناسب خود و نتايج مطلوبي كه براي تبليغ‌دهندگان رقم مي‌زنند در طي سال‌هاي گذشته در ميان تبليغ‌دهندگان محبوب شوند. در تبليغات ريتارگتينگ تبليغ‌دهندگان، كاربراني كه حداقل يك بار از سايت تبليغ‌دهنده بازديد كرده‌اند را در محيط اينترنت شناسايي و تبليغات مرتبط با هر كاربر را به او نشان مي‌دهند. از جمله مزيت‌هاي كليدي اين نوع تبليغات مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • قابليت بهينه‌سازي پيشرفته
  • قابليت هدف‌گيري دقيق
  • بهبود تصوير برند

ريتارگتينگ محصول (Product Retargeting)

تبليغات ريتارگتينگ محصول (Product Retargeting) نوع پيشرفته‌تري از تبليغات ريتارگتينگ هستند. در اين نوع تبليغات تبليغ‌دهندگان كاربران سايت خود را در محيط اينترنت شناسايي مي‌كنند و محصولي را كه كاربر قبلا در سايت تبليغ‌دهنده مشاهده كرده بود به او نشان مي‌دهند. با توجه به اينكه كاركرد اصلي اين نوع تبليغات نشان دادن محصول ديده شده توسط كاربر در محيط اينترنت به كاربر است، اين نوع تبليغات بيشترين استفاده را براي تبليغ‌دهندگان مالك سايت‌هاي فروشگاهي دارند.

تبليغات بنري (Banner Ads)

تبليغات بنري از جمله ابتدايي‌ترين نوع تبليغات اينترنتي هستند كه در ابتدا به صورت اجاره‌اي (Rent) و پرداخت به ازاي نمايش (CPM) به تبليغ‌دهندگان ارائه مي‌شدند. در طي سال‌هاي گذشته رسانه‌هاي ناشر تبليغات به ارائه تبليغات بنري به صورت پرداخت به ازاي كليك (PPC) روي آورده‌اند. تبليغات بنري همانطور كه از نام آن‌ها برداشت‌ مي‌شود به صورت بنري و معمولا در بالا و ستون‌هاي كناري سايت‌هاي ناشر تبليغات ارائه مي‌شوند. در تصوير زير يك نمونه تبليغ بنري از سايت ورزش۳ را مشاهده مي‌كنيد.

منبع : مديااد


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۰۰:۱۸ ] [ bamana ]

مقاله " داريوش بزرگ و شورش سرزمين‌ها، استقلال‌طلبي يا خون‌خواهي برديا؟ " پژوهشي از بهرام روشن‌ضمير مي‌باشد.

سال‌‌هاست كه پژوهشگران تاريخ بر روي اين موضوع اختلاف‌نظر دارند كه آيا كتيبه بيستون و شرح دلايل شورش‌هايي كه عليه داريوش بزرگپديدار گشت، دقيقا همان‌هايي است كه داريوش خود گفته است؟ يا داريوش حقيقت را پنهان كرده و با ساخت يك داستان، كوشيده است تا آيندگان را از آگاهي از حقيقت، منحرف سازد؟ فرضيه شكاكان بر كتيبه بيستون برا اين مبناست كه داريوش احتمالا در پي غصب كردن سلطنت از عموزاده‌هايش (پسران كوروش) پس از مرگ يا قتل كمبوجيه، داستان بردياي مغ را جعل كرده و با اين ترفند، برديا را سرنگون ساخته تا خود بر تخت سلطنت بنشيند. به همين دليل نيز به هنگام بر تخت نشستن وي، ده‌ها شورش متعدد در گوشه‌ و كنار ايران زمين پديدار گشت و اين شورش‌ها در اصل همه بر ضد به قدرت رسيدن داريوش و به هواداري از فرزندان كوروش سر گرفته است. اين كه تا چه اندازه اين فرضيه‌ها حقيقت دارد و آيا داريوش واقعا غاصب سلطنت هخامنشي بود يا حافظ آن، پس از مطالعه اين مقاله مهم، بدان آگاهي خواهيم يافت.

دانلود مقاله پزشكان جندي شاپور را به پژوهشگران تاريخ ايران باستان پيشنهاد مي‌كنيم.

منبع : كافه كتاب


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۴۳:۴۶ ] [ bamana ]

آماده سازي رنگ براي نقاشي ساختمان

اگر تصميم داريد كه رنگ روغني را پياده سازي نماييد، بايستي حتما از باز بودن كامل پنجره ها مطمئن گرديد. چراكه تينر افزوده شده به رنگ، داراي بويي ماندگار و در عين حال بسيار نامطبوع است. بسياري توصيه مي كنند كه ديوارها را ترجيحا با رنگ پلاستيك رنگ آميزي نماييم. با اين حال اگر كودك خردسالي در منزل داريد كه ممكن است بر روي ديوارها نقاشي بكشد، احتمالا رنگ روغن گزينه ي مناسب تري خواهد بود.

 در ادامه پس از اين كه نوع، جنس و رنگ دلخواه خود را انتخاب نموديد، بايستي اقدام به آماده سازي رنگ نماييد. براي اين منظور شما مي بايست رنگ را در ظرفي جداگانه ريخته و بنا به دستورالعمل آن، آن را روان نماييد. اين نكته را نيز از ياد نبريد كه رنگ به خوبي و به صورت يكنواخت مخلوط گرديده باشد. هم چنين بايستي غلظت آن به اندازه كافي بوده و پس از هر مرتبه رنگ آميزي، جهت حركت قلم مو يا غلتك به يك شكل باشد. متاسفانه برخي به اين نكته توجه نداشته و يك بار قلم مو را از بالا به پايين و بار ديگر نيز از چپ به راست حركت مي دهند. به منظور پوشش بهتر، توصيه مي گردد كه يك دست رنگ به صورت كامل از يك جهت اجرا گشته و دست دوم نيز به صورت كامل به جهت عمودي روي آن اجرا گردد.

نقاشي ساختمان را از كجا شروع كنيم؟

شايد يكي از متداول ترين سوالات براي بسياري از عزيزان علاقه مند به نقاشي ساختمان در تهران ، بخش شروع و استارت آن است. لازم به ذكر است كه در اين مورد، بسياري از نقاشان به صورت سليقه اي عمل مي كنند. با اين حال در اينجا مي خواهيم انجام اين كار را به صورت اصولي براي شما عزيزان يادآور شويم.

گام اول: رنگ آميزي و نقاشي سقف (نقاشي ساختمان با غلطك)

اگر قصد داريد كه كار نقاشي ساختمان در غرب تهران را براي ساختمان خود انجام دهيد، بهترين كار اين است كه از رنگ آميزي و نقاشي سقف ساختمان شروع كنيد. شما مي توانيد براي رنگ آميزي سقف از غلتك رنگ با دسته قابل تنظيم استفاده نماييد كه در حال حاضر در تمام فروشگاه هاي رنگ و ابزارآلات موجود مي باشد شايان ذكر است براي ليست قيمت نقاشي ساختمان به سايت ياور مراجعه كنيد.

لوله بازكني
اين روزها استفاده از خدمات لوله بازكني جهت رفع گرفتگي آشپزخانه، ظرفشويي، سرويس‌ بهداشتي از جمله گرفتاري‌هاي روزمره بحساب مي آيد. كه اگر براي دريافت خدمات لوله بازكني، با يكي از برچسب‌هاي تبليغاتي تماس گرفته باشيد بدونه ترديد با تجربه بدي از هزينه‌هاي نا متعارف و خدمات ناقص مواجه خواهيد بود.

مسددود شدن جزئي لوله ها ممكن است با مسائل جزئي از قبيل تخليه كند آب سينك آشپزخانه يا سرويس يهداشتي آغاز گردد. اما مي توانند به سرعت به مشكلات بزرگ تبديل شوند؛ اهميت دادن به اين موضوع و رفع علت مسدود شدن جزئي لوله مي تواند از تعميرات پرهزينه لوله بازكني جلوگيري كند.

جالب است بدانيد در آپارتمان ها به علت اشتراك لوله هاي فاظلاب و ... در بسياري موارد علت گرفتگي لوله ها ما نيستيم و مثلا بي مبلاتي يكي از همسايه‌ها يا حتي  مثلا  اتداختن نوار بهداشتي در چاه توسط مهمان به علت خجالت باعث اختلال و گرفتگي لوله ها شده است در اين مقاله سعي بر اين است لوله بازكني فوري  راهكار هاي به شما آموزش دهيم كه ابتدا خودتان اقدام به باز كردن لوله ها گرفته شده كنيد و در صورتي كه موفق به اين عمل نشديد به شما ميگيويم با چه معياري و با چه هزينه اي جهت لوله بازكني از شركت هاي فعال در اين حوزه كمك بگيريد؛ كه از شما هزينه دو چندان دريافت نگردد. با توجه به كلاهبرداري هاي زياد در حوزه لوله بازكني ارزان كه حتي بازتاب رسمي در رسانه هاي ملي داشته است؛ پيشنهاد ميگردد مطالب زير را دقت دنبال كنيد.

 

نصب كاشي

كاشي كار‌ حرفه‌اي براي نصب كاشي و سراميك در فضاهايي مثل بين كابينت، سرويس‌ بهداشتي همچنين فضاهاي بيروني مثل پاركينگ و حياط و تراس فعاليت خود را در ساختمان شما اغاز ميكند.

گاهي نصاب كاشي با نصب كاشي با نصب سراميك به كار خود پايان ميدهد يا كاشي كار بعد از نصب روشويي جديد و به منظور پوشاندن ظاهر نامناسب بوجود آمده پس از بنايي يا لوله‌كشي عمليات خود را پايان ميدهد. در برخي موارد بعد از اتمام فعاليت نصاب كاشي صاحب خانه دست به عمليات بازسازي ديگري هم ميزند كه در اين موارد نكات زير ضروري است رعايت گردد همچنين همكاران مجموعه ياور ميتواند مشاور شما و در صورت نياز با نظر شما بازسازي را اجرا كنند

 پيشنهاد ميگردد قبل از خريد كاشي يا سراميك با كاشي كار ساختمان خود هماهنگي لازم راانجام دهيد ممكن است نكته اي از جمله ابعاد كاشي و نوع كاشي كف و غيره كه از ديد شما پنهان مانده باشد و تاثير بسزايي در اجراي كار شما داشته باشد.

در مقاله زير سعي داريم شما را به عنوان صاحبخانه و تحويل گيرنده كار با فرايند غيره تخصصي كاشي و كاشي كاري بر اساس سرفصل زير اشنا كنيم

  • آنچه بايد قبل از كاشي كاري به عنوان مالك ساختمان بدانيد
  • مقدار كاشي مورد نياز
  • آنچه بايد در حين كاشي كاري به عنوان مالك ساختمان بدانيد
  • آنچه هنگام تحويل كار از كاشي كار بايد بدانيد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۳۳:۳۹ ] [ bamana ]

دانلود بهترين مجموعه آيكن خطي وكتور creativemarket 120 Thin Line Icons Png

در اين فايل دانلودي ميتوانيد يكي از پر كاربردترين مجموعه آيكن هاي خطي 120+ Thin Line Icons دانلود آيكن اپليكيشن را به صورت رايگان دانلود كنيد. كه 120+ آيكون خطي نازك ارائه مي دهد. 

مجموعه اي جامع از آيكون هاي متمركز براي استفاده عمومي كاربرد دارد. اين آيكون ها استايل خطي دارند كه به دقت طراحي شده اند و ميتوانيد از آنها در كيت رابط كاربري خود و يا حتي در پروژه هاي چاپي و بسياري موارد ديگر هم استفاده كنيد.

  • حجم فايل: 3 مگابايت
  • فرمت فايل: 1xAi , 1xEPS , 1xPNG , 1xJPG
  • راهنماي يك استفاده: PDF آموزشي به زبان انگليسي

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۵:۲۴ ] [ bamana ]

گوگل ادوردز چيست؟

ادوردز يكي از سيستم هاي تبليغاتي شركت گوگل است كه در آن تبليغ كنندگان مي توانند بر روي كليدواژه هاي خاص سرمايه گذاري كنند تا تبليغات آن ها در نتايج جستجو ديده شود. گوگل جايگاه مشخصي براي تبليغات در نظر گرفته است و اين جايگاه ها را به مزايده مي گذارد. تبليغ دهندگان در اين مزايده شركت مي كنند و بر اساس پولي كه براي هر كلمه كليدي مي پردازند، در صفحات گوگل نمايش داده مي شوند. گوگل ادوردز بزرگترين منبع درآمد گوگل است (گوگل ادوردز رايگان يك شوخيه). تجارت هاي بسياري از اين سرويس تبليغاتي به طور ثابت استفاده مي كنند و هزينه هاي بالايي را در صرف تبليغات در گوگل ادوردز مي نمايند.

 

آموزش گوگل ادوردز براي چه كساني كاربرد دارد؟

صاحب هر نوع كسب و كاري باشيد مي توانيد از خدمات ادوردز استفاده كنيد. بسته به رقابتي بودن كليدواژه هايي كه شما بر روي آن سرمايه گذاري مي كنيد و اثرگذاري انتخاب كلمه كليدي در تبديل كاربر به مشتري، گوگل ادوردز ممكن است براي كسب و كارتان موثر باشد يا نباشد. براي بيشتر كسب و كارها، اين سيستم تبليغاتي بسيار موثر بوده است. اگر شما سرمايه خود را با به كار بردن كليدواژه هاي نادرست هدر ندهيد و كلمات مناسبي براي تبليغات استفاده كنيد، مي توانيد نتايج خوبي به دست آوريد .
  • اگر بر روي كلمه كليدي مورد نظرتان سئوي قوي نداريد و در لينك هاي اول صفحه اول گوگل نيستيد، با پرداخت هزينه مي توانيد در جايگاه اول گوگل باشيد. (چنانچه سئوي قوي داشته باشيد براي شما موثر تر خواهد بود)
  • زماني كه براي مدت محدودي جشنواره يا تخفيف خاصي داريد يا مي خواهيد به هر دليلي در مدت زمان محدودي در گوگل به چشم بياييد، گوگل ادوردز براي شما مناسب است.
  • چنانچه به هر طريقي ورودي بيشتر كاربران مي تواند موجب بازگشت سرمايه (ROI) شما شود.
  • اگر نيازمند افزايش ترافيك ورودي سايت تان براي مدت محدود هستيد.
 

آگهي ادوردز در كجا نمايش داده مي شود؟

وب سايت گوگل تبليغات شما را در رديف نتيجه جستجوي گوگل قرار مي دهد. محل قرار گيري تبليغات در گوگل بصورت غير اختياري مي باشد و به ميزان رقابت شركت كنندگان مزايده بستگي دارد. در هر صفحه از نتايج گوگل (SERP) يك يا چند آگهي در بالاي صفحه (حداكثر ۴ لينك) و يك يا چند آگهي در پايين صفحه(حداكثر ۳ لينك) نمايش مي يابد. تعداد آگهي در يك صفحه، به ميزان رقابت در كلمه كليدي و تعداد شركت كنندگان در مزايده بستگي دارد. وب سايت هايي كه با شركت در گوگل ادوردز در نتايج سرچ گوگل نمايش داده مي شوند با حروف اختصار Ad مشخص مي گردند. به تصوير زير دقت كنيد: (قسمت بنفش، نتيجه جستجوي گوگل به صورت ارگانيك مي باشد)

 

ساختار كلي گوگل ادوردز

براي درك كامل گوگل ادوردز بهتر است از ابتدا ساختار كلي آن را بدانيد. در راس چارت گوگل ادوردز، حساب كاربري قرار دارد. در ايران به دليل تحريم گوگل، مستقيماً نمي توانيد خودتان خريد اكانت گوگل ادوردز انجام دهيد. بنابراين بايد به شركت هاي واسطه اي كه خدمات خريد اكانت گوگل ادوردز را ارائه مي دهند مراجعه نماييد. با جستجوي گوگل مي توانيد ليستي از اين شركت هاي ايراني را بيابيد. در طبقه دوم چارت، كمپين ها قرار دارند. كمپين ها را به عنوان اهداف بزرگ ببينيد يك كمپين بودجه مختص به خود را دارد و بسياري تنظيمات در اين سطح  اعمال مي شود.
براي درك بهتر،  كمپين ها را مانند ساختار وب سايت خود در نظر بگيريد. اگر براي مثال يك فروشگاه داريد ممكن است براي هر نوع محصول كه در فروشگاه داريد كمپين ايجاد  نماييد. يك كمپين براي كت، يك كمپين براي كفش، يكي براي كلاه و الي آخر. كمپين هايي كه به اين شكل ايجاد مي شوند به شما انعطاف پذيري مي‌دهند. مثلا اگر شما يك كمپين براي كت داريد و در حال ورود به ماه هاي زمستاني هستيد ممكن است نياز باشد كه بودجه آن را زياد كنيد تا ترافيك بيشتري را جذب نماييد.
در طبقه بعدي چارت، گروه هاي تبليغ (Ad Groups) قرار دارند. هر گروه تبليغ شامل يك سري از تبليغات است. كلمات كليدي نيز در اينجا قرار دارند. گروه هاي تبليغ زماني كه روي يك موضوع خاص تمركز مي كنند، بهترين عملكرد را دارند. مثلاً اگر كمپين شما در مورد كفش باشد گروه هاي تبليغي شما مي تواند به صورت تخصصي راجع به كفش زنانه، كفش مردانه و يا كفش كودكان باشد.
گروه هاي تبليغ هر كدام به تعدادي تبليغ زير مجموعه خود اشاره دارد. گروه هاي تبليغ  شامل كلمات كليدي هستند كه زماني كه تبليغ اصلي به نمايش در مي آيد به آن كلمات اشاره شده است.
سوالي كه براي بسياري در اول راه به وجود مي آيد اين است كه بهترين راه براي شروع كار و تقسيم بندي موارد بالا چيست؟ اين پرسش جواب ثابتي ندارد. بسته به كسب و كار و اهداف شما متغير است. اما براساس تجربه و نتايج اعلام شده، بهترين حساب كاربري مي تواند كمپين هايي حاوي چندين گروه تبليغي، دو يا سه تبليغ و ده تا سي و پنج كلمه كليدي در هر گروه تبليغي باشد.

فصل ۲ : راه اندازي گوگل ادوردز

 

اكانت گوگل ادوردز

متاسفانه دسترسي گوگل ادوردز براي كاربران ايراني غيرمجاز است. بنابراين مستقيما نمي توان به اين ابزار دسترسي داشت و يا وجهي به حساب ادوردز براي راه اندازي كمپين پرداخت كرد. شركت هايي وجود دارند كه با همكاري شركت هاي خارجي اين امكان را فراهم مي كنند. روش كار به اين صورت است شركت هاي واسط پس از عقد قرارداد و دريافت وجه با واحد پولي كشورمان ، اكانتي ايجاد مي كنند و حساب را به واحد پولي دلار يا درهم شارژ مي كنند سپس ايميل و رمز عبور اكانت گوگل ادوردز را در اختيار شما مي گذارند.
 نكته ديگر آنكه براي ورود به حساب كاربري و كار با اكانت گوگل ادوردز بايستي از اين نام مجاز نمي باشد استفاده كرد. دقت كنيد كه اين نام مجاز نمي باشد ي كه استفاده مي كنيد اين قابليت را داشته باشد كه  هميشه فقط از اي پي يك كشور خاص شما را به ادوردز متصل كند تا گوگل متوجه نشود كه شما از فيلترشكن استفاده مي كنيد.
پس از دريافت حساب كاربري خود، حال نوبت به اين است كه دست به كار شويد، در ابتدا واردhttps://adwords.google.com شده ، ايميل و  پسورد را وارد نماييد.

براي اطلاعات بيشتر در مورد تبليغات گوگل با هميار وب تماس بگيريد

http://hamyareweb.co/google-adwords


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۹:۱۶ ] [ bamana ]

اين سوال ممكن است براي بسياري از صاحبان كسب و كار كه مي خواهند براي تجارت يا برند خود لوگو طراحي كنند، پيش آيد كه آيا طراحي لوگو به تنهايي مي تواند قدرت و اعتبار يك برند را به مخاطبان منتقل كند يا نيازمند آن است كه نام برند در لوگو طراحي شود؟ يا به طور كلي نام برند به صورت يك لوگو و نماد بصري طراحي شود؟


قدرت طراحي لوگو در برندينگ


اين موضوع كه مفاهيم متعلق به كلمات موضوعي مشخص است، اين كلمات هستند كه به تصاوير مفهوم مي بخشند. بنابراين زماني كه نام تجاري برند با نماد بصري آن در مدت زمان طولاني همراه شود ، شناخته شده واين قدرت را خواهد داشت كه به تنهايي وظيفه هويت بخشيدن و شناساندن برند به مخاطبان را به انجام دهد. اما بايد بدانيد كه طراحي لوگو و نام تجاري برند در كنار يكديگر اعتبار ، پايداري و قدرت را به مخاطبان بيشتر القا مي كند و تاثيرپذيري بالاتري را به همراه دارد.
يكي از مزيت هاي استفاده كردن نماد تجاري (لوگو) همراه با نام شركت در تبليغات بر روي بيلبورد ها مي باشد. به عنوان مثال شما از فاصله ي بسيار دوري تبليغات يك شركت را به واسطه ي لوگو آن مشاهده كرده و به ياد مي آوريد كه اين لوگو متعلق به چه شركتي مي باشد. اين در حالي است كه قادر به خواندن لوگوتايپ و نام تجاري برند نمي باشيد . در واقع از لوگوها زماني به تنهايي استفاده مي شود كه برند شما به طور كامل در سراسر دنيا شناخته شده باشد و طراحي لوگو آن به طور حتم يادآور برند يا شركت شما باشد.

ادامه مطلب در لينك قانون اشكال در طراحي لوگو (قسمت دوم)


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۲۵:۳۷ ] [ bamana ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب