خبري
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 9
دیروز : 9
افراد آنلاین : 1
همه : 3065
چت باکس

نحوه زالو انداختن: زالو انداختن از جمله روشهايي براي درمان بسياري از بيماري هاست كه نه تنها در ايران بلكه در جهان نيز قدمت زيادي دارد و هم اكنون پزشكان زيادي از زالودرماني براي بيماري ها استفاده مي كنند. جالب است بدانيد كه اوضاع زالودرماني و همچنين خريدو فروش زالو نيز در اروپا و آمريكا بهتر است و قيمت خريد زالو و همينطور قيمت فروش زالو در كشورهاي ديگر از ايران بيشتر است. با اينكه ايراني ها جزء اولين افرادي بودند كه از زالودرماني استفاده مي كردند. در حالي كه با زالودرماني بسياري از بيماري ها مداوا مي شوند اما با درست عمل نكردن در هنگام زالوانداختن نه تنها نتايج خوبي نميگيريم بلكه باعث صدماتي نيز مي شود. بنابراين در اين مقاله نحوه زالوانداختن شرح داده شده است تا راهنماي اشخاصي باشد كه قصد زالودرماني دارند.بهترين زمان براي زالوانداختن اوايل فصل بهار مي باشد و در اين زمان نتيجه ي بهتري حاصل مي شود. ولي زالودرماني در تابستان و فصول گرم خيلي توصيه نمي شود زيرا در اين فصل زالوها به علت دماي بالاي محيط خيلي سرحال نيستند و تمايل به گزش ندارند.

نحوه زالو انداختن

ابتدا براي احتياط بيشتر مخصوصا براي افرادي كه تجربه زيادي در زالودرماني ندارند توصيه مي شود دستكش يك بار مصرف دست كنند. زالو را در دستتان بگيريد و سر زالو را روي محل مورد نظر قرار دهيد و انگشت اشاره يا شصت را جلوي سر زالو قرار دهيد تا زالو را تحريك به گزش محل مورد نظر كنيد. روش ديگر اين است كه مي توانيد زالو را روي يك دستمال تميز و يا گاز استريل قرار دهيد و دستمال را برگردانيد تا زالوها روي موضع قرار بگيرند.

قبل از زالودرماني نيز دقت كنيد كه پوست محلي كه زالو را مي خواهيد روي آن قرار دهيد نرم باشد و براي اين كار مي تواند نيم ساعت پوست را در آن ولرم قرار دهيد. پوست خشك مانع تحريك زالو ها مي شود.

با توجه به خواص ذكر شده در مقاله هاي قبلي در مورد زالودرماني،اهميت پرورش زالو و آموزش پرورش زالو بيشتر مي شود و بايد در اين زمينه تلاشهايي صورت گيرد. شركت گيلان ليرو با پيشگامي در پرورش زالوي طبي و با سالها تجربه خريد و فروش زالو و پرورش زالو و همچنين صادرات زالو آماده ارائه هرگونه خدمت به مشتريان در خصوص خريد زالو ، آموزش پرورش زالو، فروش زالو و مشاوره در مورد پرورش زالو مي باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۴۲:۵۲ ] [ bamana ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب