خبري
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 15
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 3103
چت باکس

شيوه ارسال اس ام اس به تعداد زياد

در اين روش شما مي توانيد با تهيه سامانه پيام كوتاه از ملي پيامك به نشاني اينترنتي www.melipayamak.com از امكان ارسال پيامك با سرعت بسيار بالا نسبت به روش ارسال با گوشي برخوردار شويد. علاوه بر اين امكان دسترسي به امكانات بسيار زيادي را داريد كه مي توانيد به كمك آن پيامك خود را به صورت هوشمند ارسال كنيد.

در ادامه به معرفي دلايلي كه باعث مي شود از سامانه پيام كوتاه براي ارسال اس ام اس به تعداد زياد استفاده كنيد مي پردازيم.

1- سرعت بالا در ارسال پيامك انبوه

در روش ارسال اس ام اس به چند نفر با گوشي شما با محدوديت تعداد ارسال مواجه هستيد. هر پيامك يك صفحه اي(كه شامل 70 كاراكتر فارسي يا 160 كاراكتر انگليسي است) در مدت زمان يك دقيقه شايد نهايتا به 40 مخاطب ارسال شود. بنابراين اگر تعداد مخاطبين شما بيش از 1000 نفر باشند، حداقل 25 دقيقه زمان براي ارسال اس ام اس به همه آنها لازم است.

اما در حالتي كه از سامانه پيام كوتاه ملي پيامك استفاده مي كنيد، پيامك هاي ارسالي توسط اپراتورهاي ارسال پيامك انجام مي گيرد كه سرعت فوق العاده بالايي در ارسال را دارند. سرورهاي تخصيص داده شده براي ارسال انبوه از منابع بالايي برخوردار هستند و مي توانند همين تعداد پيامك را در كسري از ثانيه ارسال كنند.

2- تعرفه پايين نسبت به ارسال پيامك با گوشي

در روش ارسال پيامك انبوه با گوشي نياز به يك سيم كارت و گوشي تلفن همراه داريد كه قابليت انتخاب مخاطب به تعداد بالا در آن وجود داشته باشد. اما معمولا تعداد مخاطبيني كه مي توانيد در هر بار ارسال انتخاب كنيد زير 100 نفر خواهند بود. اگر مدت زماني كه براي ارسال پيامك به هر نفر سپري مي شود را هم در نظر بگيريم، مجبور هستيد تا هر بار تعداد محدودي مخاطب را انتخاب كنيد تا ارسال به آنها انجام شده و سپس مجددا دسته ديگري از مخاطبان را انتخاب كرده و همين كار را تكرار كنيد. كه در اين حالت مدت زمان ارسال به همان 1000 نفر، به بالاي 40 دقيقه افزايش پيدا خواهد كرد. جدايي از اينكه درصد خطا هم براي ارسال پيامك تكراري به يك مخاطب يا عدم ارسال پيامك نيز وجود دارد.

اما در پنل اس ام اس ملي پيامك، محدوديتي در تعداد مخاطبين انتخابي وجود ندارد. به لطف داشتن دفترچه تلفن، آن هم به صورت گروهي و مديريت شده، مي توانيد گروه خاصي از مخاطبين يا كل مخاطبان را انتخاب كرده و ارسال خود را انجام دهيد.

شايد لازم باشد در همان مثال ارسال پيامك در مدرسه، سه پيامك با محتواي جدا به دانش آموزان، اوليا و كاركنان مدرسه ارسال كنيد. در اين صورت كافي است متن سه پيامك خود را وارد كرده و در هر بار گروه مخاطبين را از بين دفترچه تلفن جهت ارسال پيامك انتخاب كنيد.

تعرفه ارسال هر پيامك نيز نسبت به ارسال اس ام اس به تعداد زياد با گوشي كمتر خواهد بود. زماني كه پيامكي را از سيم كارت خود ارسال براي هر پيامك 12 تومان بايد بپردازيد. اما در روش ارسال پيامك از طريق ملي پيامك، اين هزينه بسته به اپراتور ارسال كننده تا 10 تومان هم مي تواند برسد.

3- امكان افزودن بي نهايت مخاطب در دفترچه تلفن

همانطور كه اشاره شد در روش ارسال پيامك انبوه با گوشي با محدوديت در تعداد انتخاب مخاطبين و همچنين تعداد ارسال با سرعت بالا مواجه هستيد. اما ما در ملي پيامك اين امكان را فراهم كرده ايم كه در يك محيط با فضاي بسيار بالا بتوانيد هر تعداد مخاطب را در هر گروهي دسته بندي كرده و در هر بار به هر كدام از گروه مخاطبين ارسال پيامك انبوه داشته باشيد.

دفترچه تلفن پيشرفته ملي پيامك اين امكان را خواهد داد كه از انواع فيلدها مثل تاريخ تولد، آدرس محل كار، تلفن ثابت، آدرس ايميل هر فيلد دلخواه ديگري براي داشتن يك دفترچه تلفن هوشمند برخوردار باشيد.

4- امكان ارسال پيامك به صورت هوشمند

داشتن همين دفترچه تلفن هوشمند كه امكان درج انواع اطلاعات از مخاطبين در آن قرار دارد ارسال پيامك به صورت هوشمند را به شما مي دهد. مي توانيد در محتواي پيامك ارسالي خود از نام و ساير اطلاعات افراد براي اينكه تعامل بهتر و صميمي تري با كاربر داشته باشيد استفاده كنيد.

سلام {جنسيت} {نام} {نام خانوادگي}، جشن معرفي دانش آموزان نمونه در سالن ميلاد برگزار خواهد شد. خوشحال مي شويم ميزبان شما باشيم.

5- ارسال به موقع پيامك در كوتاه ترين زمان ممكن

فرض كنيد مدت محدودي به شروع يك رويداد باقي مانده و شما هنوز پيامك هاي خود را ارسال نكرده ايد. در اين صورت با سرعت كندي كه در ارسال پيامك وجود دارد، ممكن است پيام هاي ارسال شما به موقع به همه مخاطبين ارسال نشود.

اما همين كه از پنل اس ام اس براي اين كار استفاده كنيد، تاثير خارق العاده آن را خواهيد ديد. همين كه روي دكمه ارسال كليك كنيد، در كمتر از 1 ثانيه ارسال انجام شده و نهايتا تا 30 ثانيه پيامك هاي ارسالي به دست كليه مخاطبين كه تحت پوشش شبكه اپراتور باشند خواهد رسيد.

در اين مقاله سعي كرديم به معرفي نحوه ارسال پيامك به تعداد زياد با استفاده از سامانه پيام كوتاه بپردازيم. سپس دلايلي كه باعث خواهد شد استفاده از ارسال پيامك با گوشي به تعداد بالا را منسوخ بدانيم ذكر شده و به معرفي مزاياي استفاده از پنل پيامكي ملي پيامك پرداختيم. در صورتي كه در زمينه ارسال پيام كوتاه انبوه و خدمات براي كاربري و نمايندگي پنل اس ام اس سوالي براي شما به وجود آمده يا اينكه نياز به مشاوره رايگان در زمينه بازاريابي پيامكي داريد، پشتيبانان ملي پيامك آموده پاسخگويي به شما هستند. كافي است با شماره 02163404 تماس بگيريد.

منبع مطلب

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۳۷:۴۰ ] [ bamana ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب