خبري
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 9
دیروز : 20
افراد آنلاین : 1
همه : 3085
چت باکس

در سال هاي اخير امكانات زيادي براي درست كردن آلبوم هاي نوزاد ، كودك و يا حتي خانوادگي بوجود آمده است. آتليه كودك رستا كه يكي از بهترين آتليه هاي كودك در كرج مي باشد به كمك يك تيم حرفه اي در اين حوزه فعاليت مي كند. و به شما كمك مي كند تا بهترين زمان عكاسي كودك خود را پيدا كنيد.

بهترين زمان عكاسي كودك

با توجه به اينكه شرايط و ويژگي هاي نسل امروز متفاوت از نسل گذشته مي باشد و تعداد فرزندان به ندرت از دو فرزند بيشتر است خيلي از خانواده ها نسبت به تهيه عكس و آلبوم براي فرزندان خويش تمايل بيشتري نشان مي دهند و همچنين امروزه تعداد مادراني كه تمايل دارند از دوران بارداري خويش در آتليه هاي تخصصي كودك عكاسي كنند رو به افزايش است. و در بسياري از موارد بعد از تولد نوزاد با توجه به حالت و فرم دهي بدن نوزادان عكاسي آنها در ۱۵ روز اول تولد مورد توجه قرار گرفته است. آتليه رستا علاوه بر اينكه در عكاسي نوزاد در كرج تخصص دارد عكاسي بارداري در كرج هم به بهترين نحو انجام مي دهد.

در اين حالت عكس هاي نوزاداني كه بيشتر خواب هستند ثبت بهترين لحظات تكرار نشدني محسوب مي شوند. در ۴ ماهگي كودك هنوز قادر به نشستن نيست . آتليه تخصصي كودك رستا با دارا بودن دكورهاي زيبا و متفاوت از ديگر آتليه هاي كودك در كرج عكس هاي ناب و زيبايي را به فرزندان شما هديه مي دهد.

توصيه عكاسي كودك رستا به خانواده هاي عزيز براي عكاسي از كودكان در سن ۸ يا ۹ ماهگي مي باشد كه كودك قادر به نشستن است و در اين مقطع سني بيشتر عكس ها برهنه و از امكانات و وسايل آتليه رستا مي توانيد استفاده كنيد و نيازي به تهيه لباس و متعلقات نيست .

عكاسي تخصصي كودك رستا داراي لباس هاي عروسكي ، انواع تاج ، پاپيون ، گل سر ، انواع كلاه ، دامن توتو ، پيراهن دخترانه و پيراهن پسرانه و … مي باشد . در سن يك سالگي كه كودكان اولين سال زندگي خويش را جشن مي گيرند. آتليه كودك رستا با توجه به دقت و وسواس خاص در تهيه دكورهاي اين مقطع زماني عكس هاي ماندگار زيبايي را براي كودكان شما به ثبت مي رساند و در اين زمينه داراي دكورهاي متنوع يكسالگي و ماكتهاي كيك زيباي دخترانه و پسرانه در خدمت شما عزيزان مي باشد.

منبع: فتورستا

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۵۰:۵۴ ] [ bamana ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب