خبري
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 3
افراد آنلاین : 1
همه : 2938
چت باکس

دكوراسيون داخلي زمستاني:  اين روزها با نزديك شدن به فصل زمستان و سرد شدن هوا نياز به سيستم گرمايش و گرما به وضوح در همه خانه ها حس مي شود. اينكه در اين فصل سرد از چه وسايل يا دكوراسيون داخلي براي منزلمان استفاده كنيم كه علاوه بر سيستم گرمايشي منزل ما به حس كردن حضور گرما در اين سرماي شديد كمك كند به كنار، اينكه چگونه زمستان را به خانه آورده و از آن لذت ببريم بحث داغي است كه تيم درسا البرز با استفاده از تجارب خود آن را در اختيارتان مي گذارد.

دكوراسيون داخلي زمستاني در منزل

دكوراسيون داخلي زمستاني در منزل

كوسن با طرح زمستاني

يكي از المان هاي مورد استفاده در دكوراسيون داخلي زمستاني استفاده از اجزاي دكوراتيو است. كوسن نيز يكي از عوامل دكوراتيو محسوب مي شود. شما با استفاده از انواع طرح، رنگ و حتي جنس به راحتي مي توانيد حسي از تازگي و لطافت را به منزل خود ببخشيد. روكش هاي مربوط به كوسن داراي جنساي متفاوتي است برخي از آن ها بافتني، پشمي يا خز دار هستند اينكه شما كدام نوع آن را انتخاب كنيد بستگي به سليقه شما دارد. حتي با استفاده از وسايل دور ريز مثل برخي پليور هاي دور ريختني هم مي توانيد اينكار را انجام دهيد اينكار به ذوق هنري شما بر مي گردد و از طرفي صرفه جويي در هزينه ها نيز محسوب مي شود.

حتما بخوانيد:  دكوراسيون داخلي لوكس

فرش و گليم زمستاني

يكي از مواردي كه من بشخصه به آن خيلي اهميت مي دهم فرش مناسب است. يكي از مهمترين چيزهايي كه در فصل سرد زمستان براي دكوراسيون داخلي زمستاني ترجيح مي دهم حتماً به آن توجه شود، پاهايمان است. اينكه حس سرما در كف پا احساس نشود. حتي مي توان با ترفندهايي كه در نوع جنس فرش مي توان به كار برد، حس گرما و نرمي را به پاهايمان هديه كنيم. استفاده از فرشي نرم با الياف پشمي در زير پاهايمان هنگامي كه در يك عصر زمستاني مشغول تماشاي يك فيلم در جلوي تلويزيون هستيم، حس شعف را در دلمان جاري مي كند.

روكش يا پتو

زماني كه در وضعيت فوق قرار داريد استفاده از يك روكش خزدار پشمي، حس نرمي و گرما را در وجودتان دو چندان مي كند. علاوه بر گرما، پتوها از عوامل جذاب و فانتزي موجود در دكوراتيو محسوب مي شوند. پيشنهاد مي كنم كه از اين المان حتماً در دكوراسيون داخلي منزلتان استفاده كنيد. با استفاده از طرح ها و رنگ هاي متنوع آن ها، زيبايي را به مبلمانتان بيفزاييد.

تابلوها

به نظر من يكي از زيبايي هايي كه مي توانيد در اين فصل زيبا به چشم هايتان هديه كنيد و ديوار خانه خود را از تهي بودن نجات دهيد، استفاده از تابلوهاي هنري است. اگر وقت لازم براي خلق اثري هنري براي خود را نداريد مي توانيد از تابلوهاي آماده موجود در بازار براي اينكار استفاده كنيد. پيشنهاد من به شما استفاده از تابلوهايي با تصوير آتش يا استفاده شده از رنگ هاي گرم در آن ها مي باشد.

حتما بخوانيد:  دكوراسيون داخلي اتاق نوزادان دوقلو

آباژور و لوستر

يكي ديگر از المان هاي زيبايي بخش به منازل در دكوراسيون داخلي استفاده از آباژور يا لوستر مي باشد. نوع و طرح لوسترها نيز كاملاً بسته به سليقه شما دارد. اين المان ها را بايد كاملاً متناسب با دكوراسيون مبلمان فضاي دروني پذيرايي خود انتخاب نماييد.

يكي از پيشنهادات ويژه گروه درساالبرز در دكوراسيون داخلي زمستاني، استفاده از پوست هم به عنوان تابلو و هم بعنوان فرش هاي جلوي مبل نشيمن است. اين شي استفاده اي دو منظوره دارد. ناخودآگاه حس گرما و فصل سرد را به آدمي القا مي كند. شما همچنين مي توانيد از انواع ديوار پوش ها و كف پوش هاي مناسب كه از شاخه هاي كاري اين گروه متخصص دكوراسيون داخلي و دكوراسيون مغازه است، استفاده نماييد. كاربرد اين المان ها علاوه بر زيبايي منحصر بفردشان كه كارشناسان متخصص و مجرب ما آن را به منزلتان ارمغان مي بخشند اينست كه باعث كاهش هزينه هاي مربوط به هدر رفت گرما به علت عايق بودن در برابر سرما مي شوند.

منبع: درساالبرز

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ آذر ۱۳۹۶ ] [ ۰۷:۵۸:۲۶ ] [ bamana ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب