خبري
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 12
افراد آنلاین : 1
همه : 2947
چت باکس

به دستگاهي كه توليد برق ميكند موتور برق مي گويند ، مولد برق ميتواند با استفاده از نيروي آب،باد،خورشيدو موتورهايي كه با سوخت فسيلي كار ميكند،شروع ه كار كند.پس مولدي كه نيروي خود را براي توليد برق از يك‌ موتور تهيه ميكند موتور برق مي گويند،انواع موتور برق را ميتوان از نوع سوخت مصرفي انها  تشخيص داد كه شامل
۱) موتور برق بنزيني(gasoline generator)
۲) موتور برق ديزلي (diesel generator)
۳) موتور برق گاز شهري (cng generator)
۴) موتور برق گاز مايع(Lpg generator)
تمامي موارد ذكر شده نيروي مكانيكي را به الكتريكي تبديل ميكند و هر كدام براي شرايط خاصي طراحي شده كه با دانش و‌ارزيابي قبلي بايد سعي به خريد انها كرد خوشبختانه آريان صنعت طرز استفاده تمامي محصولات خود را در قالب يك ‌CD آموزشي به دست مشتريان عزيز ميرساند

توان موتور برق

موتور برق ها را با معيار اندازه گيري KW و KVA اندازه گيري مي‌كنند، براي مثال موتور برق ۶ كيلووات ميتواند يك الكترو‌موتور ۳ كيلووات را روشن كند اين تفاوت به دليل احتساب امپر و استارت اوليه دستگاه است كه پس از چند ثانيه به حالت اوليه برميگردد.

ديزل ژنراتور

ديزل ژنراتور(diesel generator) مولد برق ديزلي

مولد برق يا توليد كننده برقي كه نيروي مورد نياز خود را از طريق موتور ديزلي تهيه ميكند ( ديزل = مولد ) ديزل ژنراتور ميگويند.ديزل ژنراتور ها امروزه در حال پيشرفت روز افزون هستند به از اين رو‌ كه در سالهاي اخير انقلابي در صنعت الكترونيكي در جهان رخ داده و‌فقط تقسيم بندي ديزل ژنراتورها در موتور و ژنراتور بخش نميشود تعريف بيشتري راجع به تابلو برق و‌انواع آن، گيت، AVR،انواع رگلاتور، و ساير اجزاي ژنراتور و‌سيستم پاشش سوخت واحتراق به گوشتان ميرسد.
قدرت ديزل ژنراتور ها از ۳kva تا ۲۶۰۰kva در حال حاضر در بازار موجود است‌و‌بنا به نياز مشتريان در هر صنعت و‌نيازي كه هستند ديزل ژنراتوري مخصوص نياز انها ساخت و‌تهيه ميشود.
اما شما از قبل بايد علم به خريد كافي داشته باشيد تا پول زيادي كه بابت ديزل ژتراتور ميپردازيد به هدر نرود.حال اينكه چگونه ميتوانيد از برق مورد نياز خود اطلاع داشته باشيد توضيح مختصري ميدهيم.
شما ميتوانيد با محاسبه كلي از kw و ampere از برق مورد نياز خود مطلع شويد به اين شكل كه اگر براي مثال پمپ آبي داريد كه ۲ kw است براي استارت اوله نياز به ۴ kw برق دارديعني ۲ برابر.
چند نكته جالب در هنگام خريد كه مشتريان بايد به آن واقف باشند را توضيح ميدهيم، اما اجازه دهيد قبل از آن به شما بند هاي engine (موتور) و ژنراتور با آلترناتور معرفي كنيم.

ENGINE

كاترپيلار-كامينز-هادس-ولوو-پركينز-درمن-لوول

Generator

استامفورد-ماركون-مكالته-هادس-لينز-استامفورد پاور

پس نتيجه ميگيريم براي خريد  ديزل ژنراتور با موتور HADS .هادس بايد قيمت ژنراتور از برند هاي مختلف را بدانيد و از آن مطلع باشيد.

منبع:آريان صنعت

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۰۶:۱۹ ] [ bamana ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب